loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 63 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 


چای هایت را تلخ نخور

یک بار نگاهم کن

تمام قند های دلم را برایت آب می کنم …
  





انگار میدان است…

دلم را میگویم…

هر که از راه می رسد دورش میزند





به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست

کسی به جز تو در این روزگار با من نیست

خوش آمدی… بنشین آفتاب دم کردم

که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست



حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم

بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز

از حس پریدن پرم و بال ندارم






گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمیکند

گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمیشود

و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمیکند !





دختر کوچولو : چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوچولو : میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟





آن چیزی که تنگ شده دل است برای تو …

و جهان است برای من …






اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه

که از آرزوهاش به خاطرت بگذره

از خدا یه عمر تازه بخواه

یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!






ادعای بی تفاوتی سخت است!

آن هم نسبت به کسی که زیباترین حس دنیا را با او تجربه کردی





عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت

شب که دلتنگش میشی دوباره می شینی

همون اس ام اس های تکراری رو می خونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,504
  • بازدید ماه : 5,934
  • بازدید سال : 24,819
  • بازدید کلی : 265,167