loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 71 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

حسی که برای زنگ ورزش به خصوص تو دبستان داشتم،
حتی برم لالیگا ام به دست نمیاد!!!
اصن شب قبلش خوابم نمیبرد...

 

ولم کن تا ولت کنم!!!...
جمله استراتژیک در زمان دعواهای بچگی

 

ارتش صلح کجاست؟
رفتن جنگ واسه برقراری صلح...
اصن چه وعععضیی

 

از تو حرکت...
از زمونه چاله چوله
از رفقا خیانت
اصن خطر ریزش کوه

 

گوشیمو توتاکسی جاگذاشتم، ازتلفن عمومی زنگ زدم بابام ببینم چه خاکی باید توسرم بکنم
بابام :بله بفرمایید
من :سلام بابا من گوشیم...
بابا :بدجوری دستم بنده خودم زنگت میزنم... قطع کرد،
خو سرده هوا اینجا پس کی زنگ میزنه؟ به کی زنگ میزنه؟ آخه چرا؟

 

مورد داشتم تو بفرمایید شام گفته
آبگوشتش خیلی مزه گوشت میداد.. متحیرم! یعنی آبگوشتی هم وجود داره که مزه موز بده
(قابل توجه کسانی که موز دوست دارند)
خوب میخای امتیاز ندی چرا خودتو میکنی سوژه
بعله دیگه ما با اینا تشکیل اجتماع دادیم

 

کنترل تلویزیون است دیگر
گاهی شیطنتش گل میکند و از تو فرسنگ ها دور میشود،
آن وقت تو می مانی و برنامه ی عذاب آور در حال پخش...

 

سرما خوردم صدام گرفته و کلفت شده تاحرف میزنم بابام میزنه شبکه رازبقا میگه تو حرف بزن احساس سینما۳ بعدی بهم دست بده!!!!!
فک وفامییییییله داریم آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بچه که به دنیا میاد
بابا مامانش ۱۲ ماه کلی زحمت میکشن و خرج میکنن که بچه بتونه راه بره و حرف بزنه
۱۲ ماه دوم کلی حرص میخورن که بچه خفه شو! بشین!

 

برام اس ام اس اومده... از اتاق دویدم سمت گوشیم بابام تا منو دیده میگه :اس ام اس اومده دخترم استخوون که نیست :|
من :|
استخوون :|
سگ :|
بابای همه :|
بابای من :|

 

دَهَنه مَردم رو نمیشه بَست
اما سرویس که میشه کرد

 

کاملا واقعی
سر خیابون با دوستم وایسادیم منتظر تاکسی. یه آهه سینه سوز کشیده میگه چی میشد یه ماشین جلو پام ترمز بزنه بگه سوار شو من شوهرتم
من*-*
تاکسیا+_+
شوهر خیالی دوستم @-@

 

غمگینم...
مثل دختری که نصف کیلیپسش تو عکس نیافتاده!

 

من نفهمیدم اسم تختی که نوزاد توش می خوابه چیه؟ ننی، ننو، نندو، نی نی لای، کردل، گهواره، بچه جنبون،................
هر کی فهمید به منم بگه!!!!!!!!!!

 

دیروز یه شامپو بدن جدید اکتیو خریدم از اونا که باید از رو لباس بمالیم اما هر چی منتظر شدم که اب رو صورتم پاشیده بشه و احساس خوبی بم دس بده نشد فک کنم تقلبی بود :(

 

تنهایی یعنی
یه پر از تو بالشتت دربیاری
ولی هیشکی نباشه بکنی تو دماغش

 

اعتراف میکنم به عنوان ۱ مهندس میخواستم دیوار رو سوراخ کنم، شک داشتم که از زیر جایی که میخوام سوراخ کنم سیم برق رد شده باشه، واسه اینکه برق نگیرتم فیوز رو قطع کردم، تازه وقتی دیدم دریل کار نمیکنه کلی غصه خوردم که دریل سوخت!!

 

پسره همچین می گه دخترا دنبالمن انگار پاستیله!

 

ای خدا کی میشه منم ی دوس دختر داشته باشم, بعد ی مدت خودم لباس سفید تنش کنم بغلش کنم ببوسمش بعد در حالی که دارم گریه میکنم خاکش کنم خلاص, بعد هفتشم برم دنبال ی دختر دیگه.... والا همش که نمیشه عاشقانه بگم

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 728
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,817
  • بازدید ماه : 6,247
  • بازدید سال : 25,132
  • بازدید کلی : 265,480