loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 80 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

گفتم فراموشت کنم♥
شاید روی از خاطرم♥
شاید ندارد بعداز این♥
باید روی از خاطرم♥

 

به دوست داشتنت مشغولم...
همانند سربازی که سالهاست در مقر متروکه ایی بی خبر از اتمام جنگ نگهبانی می دهد!

 

عشق من چه زیبااجرامیکنی خط ب خط تمام گفته هایم رامو ب موتمام آرزوها وخواسته هایم را.............. اما برای دیگری...

 

حالمان خوب است! غم کم میخوریم!
کم که نه! هرروز کم کم میخوریم

 

ای کاش بعد از همه دلقک بازیام... ی
کی میومد ماسکو... از رو صورتم ور میداشتو
میگفت :حالا از دردهات بگو... من گوش میدم!!

 

ته فنجان قهوه ام
کف دستم
یا پیشانی ام را ببین!
چیزی نمی بینی؟
مثلا خطی
حرفی
یا چیزی که بتوان “تو” را
به “من” نسبت داد؟!

 

داری دهان به دهان میچرخی بین مردم,
دیگر
به بوسه های تو اعتباری نیست...

 

یک عدد "قلب" به فروش میرسد
صاحب اش کمی مُردن لازم دارد...

 

چه حس خوبیه میزنه typing.....
چه حس بدیه همرو پاک کنه و هیچی برات نیاد

 

کن هرشب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت
ولی اهسته میگویم الهی بی اثر باشد....

 

عادت ما آدمهاست......
کامش را داد زیر پا له اش میکنیم!!!

 

باتری موبایل من...
موندگاریش بیشتراز relationship بعضی رابطه هاست!!!

 

به دلتنگی هایم دست نزن
می شکند بغضم یک وقت
آنگاه غرق می شوی
در سیلاب اشک هایی
که بهانه روان شدنش هستی

 

مساوی نبود...!
تنهایی قبل از آمدنت...!
و تنهایی بعد از رفتنت...!
از هم که کمشان کنی...!
دنیایی حسرت باقی می ماند

 

لحظه به لحظه بودنه با تو رو دوره کردم...............
من خدا رم خسته کردم................
تنها نشستمو عکستو غرق گریه کردم.............
دیگه رو به مرگم...............
بگو برمیگردم! بگو برمیگردم.......

 

خیلی ها مترسک رو دوست ندارند چون پرندها رو می ترسونن. ولی من دوستش دارم چون تنهایی رو درک میکنند.

 

عشق همین خنده های ساده توست........
وقتی با تمام غصه هایت میخندی...........
تا از تمام غصه هایم رها شوم...........!

 

می کشم می کشی می کشد، اما او ناز تورا، تو دست ازمن ومن، ای وای فندکم را کجا جا گذاشتم..!

 

خدایا تنها نگذار آن دلی را که آدم هایت با بی رحمی شکستنش........

 

از سا ختار دنیا
اطلاع زیادی ندارم....
ولی من هم دوست داشتم
دنیای کسی باشم...!!!

 

خیال کردم توهم درد اشنایی به دل گفتم توهم همرنگ مایی
خیال کردم توهم در وادیه عشق اسیره حسرت ورنج وبلایی
ندونستم که تو بی مهرو وفایی نفهمیدم گرفتاره هوابی
ندوستم پسه دیداره شیرین نهفته چهره تلخ جدایی

 

بعضی موقع ها خنده دارترین خاطره، ساده ترین بهانه برایِ گریستن میشود...

 

ما نسلی هستیم که،
بهترین حرفهای زندگیمان را نگفتیم...
تایپ کردیم

 

بودنم را هیچ کس باور نداشت هیچ کس کاری به کار من نداشت بنویسید بعد مرگم روی سنگ با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ او که خوابیده است در این گور سرد بودنش را هیچ کس باور نکرد

 

چه دنیای ساکتی...
دیگر صدای تپش قلب ها غوغا نمیکند، بی گمان، همه شکسته اند...!!!

 

 

 


 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 5,819
  • بازدید سال : 24,704
  • بازدید کلی : 265,052