loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 70 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

آدمی که غرق شود قطعا می میرد

چه در دریــــــــــــــا

چه در رویــــــــــــــا

...

اس ام اس های تنهایی

...

در خیــــال من بمان

اما خودت بـــــــــرو

آن که در خیــال من است مـــرا دوســـت دارد

نه مثل تــــو که بیخیـــال من اســــت

...

اس ام اس های تنهایی

...

ﺭﺍﺑﻄﻪﻫﺎ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﻛﻨﻴﺪ

حتی ﺍﮔﺮ نمیﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺸﻮﻧﺪ

ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﻧﻴﺎ ﮔﻨﺠﺎﻳﺶ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﺾ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ

...

اس ام اس های تنهایی

...
از عاشـقانه های دروغی ات سیــر شدم

کـمی واقعی محــبت می کنـی ؟

هر چنــد گزنده باشـَد

...

اس ام اس های تنهایی

...

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم

هر کس هم که می آید مسافر است می شکند …..

.هم نمازش را، هم دلم را

و می رود

...

اس ام اس های تنهایی

...

از کدام سو دورم می زنی؟

می خواهم از همان سو

دورت بگردم

...

اس ام اس های تنهایی

...


رفتــم گفتـم از “خـــــیرش” مـی گــذرم

شنیـدم کـه زیــر لب گُفـت از “شــــــرش” خــلاص شـدم

...

اس ام اس های تنهایی

...


آرزویم این است

آرزویت” ساکن کوچه ی بن بست نباشد هرگز

...

اس ام اس های تنهایی

...


میگویند شکستنی رفع بلاست

ای دل تحمل کن شاید حکمتیست

...

اس ام اس های تنهایی

...


گفت : احوال ات چطور است ؟

گفتم اش : عالی است

مثل حال گل !

حال گل در چنگ چنگیز مغول !

(قیصر امین پور)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 615
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,704
  • بازدید ماه : 6,134
  • بازدید سال : 25,019
  • بازدید کلی : 265,367