loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 48 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

آغوش توکه باشد...
خواب دیگربهانه ای برای خستگی نیست...
وتپش های قلبت میشود لالایی کودکانه ام...!
کنارم بمان...
میخواهم....
صبح چشمانم درنگاه توبیدار شود!

 

ﻋﺸﻖ ﯾعنی، او ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﺍﺩ؛ ﺗﻮ ﻫﻢ بفهمی هیچ کسی ﺑﺮﺍﺕ او ﻧﻤﯿﺸﻪ.

 

چه خوب است اَگر
آدم ها یک نفر را
هَر روز دوست داشته باشند
نه هَر روز یک نفر را...

 

وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبی ها مینگرم تا بدانی یادت بسیار عزیز است

 

باز لبهای عطش کرده من /عشق سوزان تو را میجوید /میتپد قلبم و با هر تپشی /قصه عشق تو را میگوید /
*فروغ فرخزاد*

 

کسی که بخواد ببیندت دنبال زمان خالی نمیگرده، زمانشو واست خالی میکنه...

 

دردنیادونابیناهست یکى توکه عاشق شدنم رانمی بینى یکى من که بجزتوکسى رانمیبینم.

 

دنیای وارونه را ببین
گاهی حتی بین آدمهایی که دوستشان داری باید یک نفر را انتخاب کنی,
گاهی بین آدمهایی که دوستت دارند انتخاب یک نفر هم نیستی.

 

رفتیُ من تنها شدم با غصه های زندگی
قسمت تو سفر شدُ قسمت من آوارگی...

 

پسربایداینجوری باشه...
شهربازی ببردت...
قیافه وتیپش مردونه باشه....
جدی باشه...
فقط واسه توبخنده...
باهمه جدی باشه فقط قربون صدقه تو بره...
توبرف ببردت بزور بستنی بده....
ببرتت برف بازی...
بگه فقط توبایدلباساموانتخاب کنی...

 

من و بخت و شادی و غم
کردیم سفر به ملک هستی ز عدم
چون نوسفران به نیمه ره بخت بخفت
شادی ره خود گرفت من ماندم و غم

 

بوی عیدی, بوی "تو", بوی کاغذ رنگی, بوی تند تپش قلب من از دیدن تو...
بوی عطر با تو رفتن توی یک خونه ی نو, با اینا هواسمو جمع میکنم, با اینا عشقمو محکم میکنم...

 

قبول دارین؟
بعضی وقتا دروغ خوبه!
به مادر کم طاقت باید دروغ گفت:
باید بهش بگی حالم خوبه
غذا خوبه
هوا خوبه
دلمون خوشه
وقتی مادر خوب باشه یعنی همه چیز خوبه

 

نعمت خدا فقط باران نیست
گاهی خدا نعمتی نازل میکند به زلالی باران
''مثل تو''

 

نعمت خدا فقط باران نیست
گاهی خدا نعمتی نازل میکند به زلالی باران
''مثل تو''

 

دارم فکر میکنم...
کسی که با رفتنش خوشبختی رو ازت می گیره
چه جوری می تونه بهت بگه
روزی هزار باربرات ارزوی خوشبختی می کنم

 

دوست داشتن یه نفر دیوونگیه
دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست
دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست
اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه

 

خدایا..!
دلم، روحم، جانم دست اوست...
در این اشفته بازار...
زندگیم دست اوست
تویی و من...
هوایم را داشته باش...

 

من خواب دیده ام که تو تعبیر میشوی.

 

شماهایی که احساس و عشقتون یک طرفست، والا بلا اگر تلاش کردینو نمیشه دیگه بیخیال شین، زانوی غمم بغل نگیرین، احساس یک طرفه جهنم این دنیاست، از من گفتن بود

 

بیادت هستم..... حتی اگر، دنیا با تمام ناخوشی هایش بخواهد سرگرمم کند.

 

به مردی که زبانِ سکوت زن را بفهمد، باید گفت خدا قوت...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 754
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,843
  • بازدید ماه : 6,273
  • بازدید سال : 25,158
  • بازدید کلی : 265,506