loading...
6I6E.IR | کد آهنگ وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | عکس عاشقانه | اس ام اس جدید | متن عاشقانه
مدیریت بازدید : 64 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 



بعضی حرفا رو نمی شه گفت باید خورد

ولی بعضی حرفا رو نه می شه گفت نه می شه خورد!

می مونه سردل میشه دلتنگی میشه بغض میشه سکوت!

میشه همون وقتایی که خودتم نمی دونی چه مرگته …
  




قیمت ندارد

میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم






شاخ که باشی جات رو سرِ گاوه

نه رو سرِ مــا !






وقتی پا در جهان گذاشتم

مادرم درد کشید پدرم خندید

اما من گریه میکردم چون از خدا جدا شدم

خدا گفتم بگذار پیشت بمانم چرا نشد؟

دنیا را دوست ندارم …




خیلی حرف است

که تو هر روز در گلویت خاری کشنده احساس کنی

برای کسی که بدانی حتی یک بار در عمرش به خاطر تو بغض هم نکرده است







دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر

بگویم تو بازی کن تا من برگردم

نسوزی ها … !






پاییز است فصل باران

راستی پاییز؟

من بارانی تَرم یا تو؟

تو یک فصل می باری!

من اما چهار فصل میبارم…





ﻭ ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﯼ ﭘﺎﯾﯿﺰﯼ ﻭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﺑﺮﯼ ﮐﻪ

ﺁﺩﻡ ﻧﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﯿﺪﺍﻧﺪ ﺩﺭﺩﺵ ﭼﯿﺴﺖ ﻭ ﻧﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﺮ

ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺪﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﻫﺮﭼﻪ ﻫﻮﺍ ﺳﺮﺩﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺩﻟﺶ ﺁﻏﻮﺵ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫد





عکس های قشنگ دلیل بر زیبایی تو نیست

ساخته دست عکاس است!

درونت را زیبا کن که مدیون هیچ عکاسی نباشی







ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰنی

ﺧﻮﺍﺑﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺭﻭ ﻧﺸﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ

ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯿﺸﺪﻡ







کفش خریدم سایز پامو نداشت یه سایز بزرگتر خریدم

باهاش رفتم دانشگاه ردیف اولم نشسته بودم

داشتم جواب سوال استادمو میدادم که یه ژست گرفتم

پامو بندازم رو اون پام همین که پامو بلند کردم

کفشم با سرعت نور پرت شد وسط کلاس دیگه بقیشو خودتون تصور کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به آوا خوش آمدید.کد آهنگ وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 5,893
  • بازدید سال : 24,778
  • بازدید کلی : 265,126